LET'S LOOK AT UP-HOBBY VIJEN 😍😍😍

 

Nama saya Vijenthiran A/L Ragavan, sebelum ini saya sudah terang berkenaan “ABOUT ME” dan “1DUKM” , Jadi dalam page ini saya ingin menerangkan berkenaan hobi saya kepada DR. dan rakan-rakan saya sekalian. Secara umumnya saya suka main badminton. Sejak kecil diantara umur 14 sehingga umur 16, saya punya hobi utama adalah main badminton, saya suka main badminton. Saya selalunya main badminton pada masa petang dan malam sehingga pukul 12 AM dengan jiran-jiran saya. Boleh dikatakan saya setiap hari main badminton dengan mereka. Jika saya balik ke rumah sepupu saya tetap main dengan sepupu saya. Bukan itu sahaja, saya turut main dengan rakan rakan saya apabila kita buat “group study” bersama.

Selepas umur 16, sudah pasti sudah kurang saya main badminton disebabkan oleh SPM masa itu apatalagi dengan wabak penyakit COVID-19 ketika itu. Jadi saya punya hobi sudah tukar dari main badminton kepada baca buku. Selebihnya, masa lapangan digunakan untuk guna main telefon bimbit dan sebagainya. Jadi semas STPM pun saya memang amalkan baca buku sebagai hobi saya.

HOBI: BACA BUKU




 

Comments